Serlahan, Terbaru, Kemas kini dan Pemberitahuan

Pada musim bunga 2019, Dropbox telah melancarkan pengalaman desktop Dropbox baru, yang termasuk beberapa perubahan terhadap senarai-senarai ini.

Senarai ini adalah unik kepada akaun anda, dan bertujuan untuk membantu anda mengakses fail dan folder terpenting anda. Ia akan dipaparkan dalam aplikasi desktop Dropbox, aplikasi mudah alih Dropbox, dan dropbox.com.

Untuk anda dan Sorotan anda

Tab Untuk anda memaparkan senarai peribadi pintar fail dan folder anda, termasuk Sorotan anda, fail dan folder Dibintangkan anda, dan acara kalendar dan mesyuarat anda. Anda boleh mengajar Dropbox fail mana yang paling tidak relevan bagi anda dengan mengklik kanan serlahan dan mengklik Buang serlahan. Tab Untuk anda tersedia dari ikon Dropbox dalam dulang sistem anda (Windows) atau bar menu (Mac) pada komputer anda.

Terbaru

Senarai fail Terbaru anda akan memaparkan fail yang terbaru dibuka dan/atau disunting.

Jika anda seorang ahli pasukan Dropbox business, anda boleh menogol antara Anda dan Pasukan untuk sama ada melihat fail yang disunting baru-baru ini atau fail yang disunting baru-baru ini oleh ahli pasukan anda.

Pengemaskinian

Senarai Kemas kini anda akan memaparkan kemas kini yang baru dibuat terhadap fail Dropbox anda dan fail yang anda kongsi.

Pemberitahuan

Senarai Pemberitahuan anda akan memaparkan aktiviti terbaru dalam fail Dropbox anda dan fail yang anda kongsi.Pemberitahuan tersedia dari ikon Dropbox dalam dulang sistem atau bar menu anda dan akan timbul pada desktop anda.

Ketahui lebih lanjut tentang pemberitahuan dan bagaimana untuk menghidup atau mematikannya.

Sejauh manakah artikel ini membantu?

Kami kesal mendengarnya.
Beritahu kami bagaimana kami boleh perbaiki:

Terima kasih atas maklum balas anda!
Beritahu kami bagaimana artikel ini membantu:

Terima kasih atas maklum balas anda!

Cara lain untuk mendapatkan bantuan